Dit gaan we doen

  1. Bevestiging aanvraag
    Je aanvraag wordt verstuurd naar onze ervaren kluspartner, hier krijg je een bevestigingsmail van.

  2. Bevestiging datum en tijd
    De kluspartner neemt zo snel mogelijk contact met je op om jouw klusafspraak te bevestigen. Komt de afgesproken datum toch niet meer uit? Je kan je afspraak altijd tot 24 uur van te voren kosteloos verzetten, neem daarvoor contact op met de kluspartner.

  3. Uitvoeren van je klus
    Het is zo ver! De kluspartner komt bij jou thuis je opdracht uitvoeren. Zorg dat je de klus goed hebt voorbereid, zodat de vakman gelijk aan de slag kan. Wil je weten hoe je je kan voorbereiden? Dit staat aangegeven in de mail die je van de kluspartner hebt ontvangen. Bij twijfel over de juiste voorbereiding kun je ook altijd contact opnemen met de kluspartner of onze klantenservice.

  4. Betalen
    Betaal het resterende bedrag van de klus. Heb je van te voren al je klus betaald en is er geen meerwerk? Dan hoef je niks meer te betalen. Bij vragen over de betaalwijzen kun je contact opnemen met de kluspartner of onze klantenservice.

  5. Geniet van het resultaat!
    Toch niet helemaal tevreden? Neem contact op met onze klantenservice, we kijken graag met je mee.

Toch nog een vraag?

Ga naar de klantenservice pagina voor de meest gestelde vragen of bel de klantenservice via: 088-010 86 20.

Let op:de vakman zal alleen Karwei producten monteren

Verder winkelen

Recent bekeken